Müşteri Odaklılık:
Örneğin: Bir müşterimizin hedef kitleyi daha iyi anlamak için demografik verilere dayalı hedefleme stratejisi geliştirdik ve dönüşüm oranlarını önemli ölçüde artırdık.

Şeffaflık:
Örneğin: Müşterilerimize haftalık, aylık ve yıllık raporlar sunarak, kampanya performansları ve harcamaları hakkında detaylı bilgi sağlıyoruz. Böylece süreçlerimize güven duyabilmelerini sağlarız. İşimizle bağlantılı olan alanlarda elimizi taşın altına sokup ilgili raporlamalarda yardımcı oluyoruz.

Sürekli Öğrenme:
Örneğin: Ekibimiz düzenli olarak sektörel konferanslara ve eğitimlere katılır, bu sayede en son dijital pazarlama yöntemleri ve teknolojileriyle güncel kalmayı başarırız.
Ekibin tüm; Eğitim, Yol, Yemek masrafları ajans tarafından karşılanır.
Yaratıcılık:
Örneğin: Görevimiz olmadığı halde firmanın onayını alarak bir müşterimiz için göze çarpan ve etkileyici görsel içeriklerle desteklenen sosyal medya kampanyası düzenledik, bu da büyük beğeni topladı ve marka bilinirliğini artırdı.
Takım Çalışması:
Örneğin: Web tasarım, SEO ve içerik ekibimiz bir araya gelerek, bir müşteri için kapsamlı ve optimize edilmiş bir web sitesi tasarımı ve geliştirmesi gerçekleştirdi.
Ayrıca ekip içinde kullanılan Slack ve Trello uygulamaları sayesinde bütün ekip bir konu hakkındaki görüşlerini istediği zaman iletebildiği gibi, farklı projelerdeki ön görülerini ekip içinde paylaşarak hızlıca bilgi aktarımı sağlanmaktadır.
Esneklik:
Örneğin: Bir müşterinin acil olarak kampanya stratejisini değiştirmesi gerektiğinde, hızlı bir şekilde yeni hedeflere uyum sağlayarak, başarılı bir dönüşüm gerçekleştirdik. Farklı bir müşterimizde de bütçe onayı alınarak paralelde A/B testleri sayesinde daha iyi bir strateji yakalandı ve ana kampanya başarılı olan stratejiye geçirildi.
Ekip için esneklik, istedikleri zaman ofisten istedikleri zaman evden çalışabilme özgürlüğüdür. Yada izin tarihleri esnektir kendilerini kötü hissettiklerinde yada verimli hissetmediklerin izin kullanabilirler.
Veri Odaklılık:
Örneğin: Proje devralındığından itibaren web sitesi trafiği ve dönüşüm oranlarını analiz ederek, bir müşteri için içerik stratejisi ve kullanıcı deneyimini iyileştirmek için somut adımlar attık. Hiç bir projeye GTM “Tag Manager” ve dönüşüm entegrasyonu yapılmadan reklama başlanmaz.
Sorumluluk:
Örneğin: Hızlı teslim süreleri ile bir müşterinin ürün lansmanı için dijital pazarlama kampanyasını zamanında başlatarak, projeye olan bağlılığımızı gösterdik. Bizlere verdikleri teslim tarihini en az 3 gün öncesinde tamamlamak her projeye karşı olan standart yaklaşımımızdır.
Sürdürülebilirlik:
Örneğin: Bir müşteri için, enerji tasarruflu ürünlerinin tanıtımında çevre dostu değerlere vurgu yapan, yeşil pazarlama stratejisi geliştirdik. Geliştirdiğimiz proje ile insanların farkındalığı birleşince bir başarı hikayesi oluştu ve bu ve buna benzer başarı hikayeleriniz Neler Yaptık? sayfasında bulabilirsiniz.
İş Ahlakı:
Örneğin: Rekabetçi bir sektörde çalışan bir müşterinin, rakiplerinin itibarına zarar verecek kötü niyetli taktikler kullanma teklifini reddederek, etik değerlerimize sadık kaldık.
Aynı sektörden 2. bir müşteri kesinlikle almıyoruz.
İş Birliği:
Örneğin: Müşterilerimizin pazarlama ve satış ekipleriyle yakın çalışarak, hedef kitlelerine ve sektörlerine özel etkili stratejiler geliştirdik.
Müşterimizin dijital pazarlama çalışmaları ile kesişen konularda bilgi birikimimizi aktarmaktan kesinlikle kaçınmayız. Aynı zamanda en çok önem verdiğimiz konulardan olan işbirlikteliklerini şeffaf bir şekilde “Partnerlarımız” sayfasında yayınlamaktan gurur duyuyoaruz.
İnsan Odaklılık:
Örneğin; Çalışanlarımıza düzenli geri bildirim sağlayarak, kariyer hedeflerine ulaşmalarına yardımcı oluyoruz. Ayrıca, iş-yaşam dengesini sağlamak için esnek çalışma saatleri sunuyoruz.
Haftalık çalışma süremiz maksimum yasal sınır olan 45 saattir.
Çalışanlarımızın tüm spor etkinlikleri firmamız tarafından sağlanmaktadır. İstanbul 370 den fazla noktasında ücretsiz olarak karşılamaktayız. Başlıca sağladığımız spor etkinlikleri; Fitness, Basketbol, Bowlink, Buz Pateni, Dans, GoKart, Havuz, Su Sporları, Tırmana gibi etkinlikleri kapsamaktadır.
Kalite:
Örneğin: Bir restoran müşterimiz için, profesyonel ve yüksek çözünürlüklü fotoğraflarla desteklenen, özenle hazırlanmış menü ve içeriklerle yeniden tasarlanan bir web sitesi projesi gerçekleştirdik. Bu sayede müşterimizin çevrimiçi görünümünü ve kullanıcı deneyimini önemli ölçüde iyileştirdik, aynı zamanda restoranın kaliteli yemeklerini ve hizmetlerini yansıtan bir çevrimiçi varlık oluşturduk.
İnovasyon:
Örneğin; Bir müşterimiz için, artırılmış gerçeklik (AR) teknolojisini kullanarak, müşterilerinin ürünleri deneyimlemelerine olanak tanıyan yenilikçi bir dijital pazarlama kampanyası geliştirdik. Bu sayede müşteriler, ürünleri evlerinde veya iş yerlerinde sanal olarak deneyimleyebildi ve bu interaktif deneyim, müşteri katılımını ve satışları artırdı. Bu projede, inovasyonu kullanarak müşterimizin pazarlama hedeflerine ulaşmasına yardımcı olduk.
Çözüm Odaklılık:
Örneğin: Reklam bütçesinin yetersiz olduğu bir müşteri için, düşük maliyetli ve yüksek etkili organik trafik stratejileri geliştirerek, hedeflerine ulaşmalarını sağladık.
Farklı bir projede de müşterilerin sorunlarını anlayan reklam modelleri ile sadece GDN reklamları planladık. Reklam maliyetleri %80 dan fazla düştü ve dönüşüm maliyetleri %250 düşürdük.